24 Ocak 2009 Cumartesi

İstemiyorum

Hiçbir şey yapmak istemiyorum,
Ne yorgun bedenimi düşünüyorum
Ne de yaşlanmış ruhumu
Sadece yok olmak istiyorum…
Okulumu,hedeflerimi,
Biriken derslerimi,dökülen saçlarımı
Kaybettiğim insanları,birikmiş mektupları
Sevdiğim sanatçının son albümünü,
Aldığım kiloları,uzayan sakalımı
insanların bakışlarını,
Eleştirilerini,hoşgörülerini,tebriklerini,
Yırtılan ayakkabılarımı,biriken borçlarımı
Dost hançerlerini,yıpranmış ilişkileri
Doğum günümü,doğum günlerini,
İncelikleri,kibarlıkları
aldığım verdiğim hediyeleri
Fedakarlıkları,isyanları,
Reddedilmeleri,kabulleri
Sevgilileri,düşmanları
Ölümleri,ayrılıkları….
Hiç bir şeyi…
İstemiyorum hayatımda…
Yok olayım yeter…
Ne ben olayım…
Ne de hayata dair iyi yada kötü
hiç bir şey olmasın hayatımda…

Hiç yorum yok:

Geceye not

 Uykusuz bir gece daha Kafamın içindeki sesleri susturamıyorum Martıların çığlıklarına karışıyor içimdeki gürültü Düşünceleri sıraya dizmeye...