27 Ocak 2009 Salı

Gönderilmemiş Mektuplar 1

Bu yazıyı 9.30 da yazmaya başladım…uzun zaman sonra ilk defa biriyle buluşacağım için çok heyecanlıyım…bu yüzden uyuyamadım…kafamda hep acabalar var…ya gelmezse,geldiğinde beğenmezse….die bi sürü şey düşünüorum…içimden bi ses çok güzel bir ilişki olacak derken başka bir ses boşuna ümitlenme… yine olmayacak diyor….içimdeki seslerin kavgasını bir yana bırakıp düşüncelere dalıorum…aşık olabileceğim 3. Kişi olabilecek mi acaba diyorum…flört yaşamak,iki hafta üç hafta bir ay çıkmak bu alemde pek bişey ifade etmez bilirsin…o yüzden bir ilişkinin uzun soluklu olduğunu anlayabilmek için birkaç ay geçmesi gerekir…benim seninle ilgili hayalim hafta yada ay değil yılları kapsıyor…eskisi gibi yarını veya haftayı planlayacak zamanlarda değilim…yaşadıklarım gereği artık daha farklı düşünorum…anlatmıştım sana…seninle ilgili hayallerim ömrümü kapsayacak şekilde…hayalci olabilirim,uçtuğumuda düşünebilirsin….ama şu varki,2 yıldır kimseye aşık olamadıysam,birileri beni heyecanlandırmadıysa bu sebeptendir…yani kimseyle geleceği planlayacak olgunlukta muhabbetim olamadı…tanışalı 26 saat olmasına rağmen çok sırrımı verdim sana…sesini bile duymadığım halde birçok arkadaşımın bile bilmediği şeyleri biliosun benle ilgili…bu sana olan inancımın göstergesi…olurda bugün ayrıldığında,benle yarını bile düşünmezsen,bende yaratacağın hayal kırıklığını bil die yazıyorum bunları…istediğim gibi olmazsa ne olacak bilio musun…belli bi süre depresif takılacağım…bunalıma gireceğim,ağlayacağım,sızlayacağım,profillerimi kapatacağım,msn i kullanmayacağım…eskiden olsa yıkımların ertesi günü,arayışa devam ederdim…ama artık yıkımları temizlemek bi günümü almıyor…heyecan duymadığım bir ilişkinin sonrasında bile bir ay kendime gelemiyorum…sen 3. Kişi olmaya en yakın aday;olmaz dersen,gelmezsen ve 2.günü tamamlamadan biterse bu ilişki…belli bir süre yok olurum…seni yargılamam hiçbir zaman…beni sevmek zorunda değilsin…bana bağlanmak zorunda değilsin…kendimi sorgularım,hayatı sorgularım,adaleti sorgularım..insanlığı sorgularım,,,geleceğimi düşünürüm…birbok olmayacak olan geleceğimi….yine sezen ilaç olur yaralarıma…ve sana bir demet sitem yollarım….

Not;herkes gibi O'da gitti....

Hiç yorum yok:

Geceye not

 Uykusuz bir gece daha Kafamın içindeki sesleri susturamıyorum Martıların çığlıklarına karışıyor içimdeki gürültü Düşünceleri sıraya dizmeye...