14 Ocak 2009 Çarşamba

İmkansıza Yürüyüş

başka tenlerde,başka dokunuşlarda
bakışlarda,gülüşlerde...
seni aramaktan yorgunum
kime baksam seni göreceğimi sanıyorum
rüyalarda sen,konuşmalarda sen
şarkılarda,şiirlerde,kitaplarda
herşeyde,heryerde sen
çaresiz olduğumu,
geri gelmeyeceğini,
seni bulamayacağımı biliyorum
o yüzden başkalarının tenlerini,isimlerini,
gülüşlerini bakışlarını ödünç alıyorum...
geri vermek üzere
herkeste ayrı bir sen saklı
kimse tek başına sen değil
seni bulmak ancak seni yaşamakla olacak
seni yaşamak ise imkansız
hep bu imkansızın peşinden koşuyorum
olmayacağını bildiğim halde ümitliyim
bu ümit beni hayata bağlıyor
acı versede,canımı yaksada
vazgeçmeyeceğim imkansıza yürüyüşümden...

Hiç yorum yok:

Geceye not

 Uykusuz bir gece daha Kafamın içindeki sesleri susturamıyorum Martıların çığlıklarına karışıyor içimdeki gürültü Düşünceleri sıraya dizmeye...