9 Temmuz 2009 Perşembe

GİDEN GENÇLİĞE GAZEL

Umudum, heyecanım bitmez pınardı bitti

Gençliğim deli dolu esen rüzgardı gitti

Neydi o sarhoşluklar? Dünyaya boş vermekler?

O bir başka mevsimdi, bir ilkbahardı gitti.

Tadı, rengi değişti birer birer her şeyin

En mutlu, en doyulmaz yaşantılardı gitti

Çektiler ellerini elimden sevgililer

Bir zaman bu gönülde kimler yaşardı? Gitti.

Hani hiç bitmeyecek sandığım güzellikler?

Ne sevinçler, arzular ve neler vardı gitti.

Kalakaldım ortada böyle ben param parça

Her gelen yüreğimden bir şey kopardı gitti.

Hey benim doymadığım deli fişek gençliğim!

İçimde bir zamanlar bir kor yanardı bitti....…


Ümit Yaşar Oğuzcan

Hiç yorum yok:

Geceye not

 Uykusuz bir gece daha Kafamın içindeki sesleri susturamıyorum Martıların çığlıklarına karışıyor içimdeki gürültü Düşünceleri sıraya dizmeye...